mspswag

Alla inlägg den 4 juni 2013

Av !! Josse !! & Wollycool - 4 juni 2013 19:23

Hej alla fina! ♥


Skulle NI kunna vara mina små änglar och kanske...


fråga oss frågor? (många helst, hihi)

gilla bloggen?! det vore kanontoppen!  

Sen har vi en liten omröstning och vi skulle bli glada om ni röstade där också   


 


Tack i så fall! ♥


 


Av !! Josse !! & Wollycool - 4 juni 2013 19:08

 Hej alla goa och glada!   

Jo, det här är då mitt första inlägg.   

Så jag tänkte börja med att berätta lite om mig själv.   


Jag heter Wollycool på msp och är i lvl 17. ( Snart 18 o.o ).

Jag är 12 men 13 i år c; Jag gillar gotti saker *host* älskar   

Sen så älskar jag att bada, vara med kompisar, vara inne på datan,

och göra en massa roliga saker >8D

Jag är en roligt, glad, snäll tjej.   

Min dröm är att bli skådespelare när jag bli stor. HIIHIH *-*

Jag hatar bråk, mobbning, utfrystning osv. :c c:

Och sen så längtar jag så sjukt mycket till sommarn, dels är att

det är ledigt och ingen skola HAHA, men jag ska äntligen få träffa min

bästis Josse.   

Men det var väl nog det o.o Vill ni veta något mer, är det bara att fråga!   

 



Av !! Josse !! & Wollycool - 4 juni 2013 18:54

Hey! ♥


Jag kände att dem namnskyltarna vi hade inte passade in så bra...

Gjorde nya  

Fast dem är lite mer änkla än de vi hade innan.

Men vad tycker ni då?  


   


Änkla somsagt... 

// Josse ;* ♥


Av !! Josse !! & Wollycool - 4 juni 2013 18:29

Hej! ♥


Jag skulle bara byta låt på spotify, och precis då låter det så som det låter när man... klarat ett uppdrag, levlat, fått hälsning.
Aa ni fattar. Och när jag tittar... så har jag fått en speciell hälsning från en tjej som jag ALDRIG chattat med förut! 
Väldigt snäll tjej! 

TACK SÖTIS!!   


 



 


Av !! Josse !! & Wollycool - 4 juni 2013 18:09

Hej alla fina! ♥
Som ni säkert förstått så är det !! Josse !! och Wollycool som äger denna blogg

Det är jag (Josse) som har gjort designen på bloggen.

Jag vet inte riktigt hur jag ska förmulera detta... 

Kanska borde man ta och berätta om sig själv?

Jag heter Josse (Josefin) och åldern är en liten hemlis, för er som vet... sscchhh!!..  

Jag har en storasyster, mamma och pappa... och en liten gosig kanin vid namn Vanda 

Jag spelar pingis och badminton, mest pinigs. Min huvudsport ^^

Jag tycker om... godis, mat, vänner, sandwich, Ben&Jerrys, pengar etc.
Jag tycer inte om... allt negativt. tex, folk som har fel men övertygar sig själva om att de har rätt  

Och bråk, kasighet, näsvishet, tjafsiga ungar, bitcheees, bullshit (skitsnack) hahah allt negativt.


Det är lite av mig det   

Bara så du vet... är någon elak mot mina vänner, tjabbar, snackar bullshit om mig eller mina vänner, så kan DU räkna med att du får det tillbaks, kanske inte från mig. Men det kommer bli detsamma för dig.


Hahah nu låter jag säkert som en elak och tjabbig bråkstake, men jag rabblade bara upp dåliga saker, jag är oftast glad, sprallig och om du/någon mår dåligt så finns jag alltid till hands att snacka med, whatever you want to talk with me about. Spelar inte roll vilken level, är villig att chatta med VEM som helst   


NÄSTAN ALLTID GLADIS ♥
LOVE U AAAALLLL ♥♥♥


(namnskylar till bloggiiiisen):


   


Presentation


Two Best Friends!
M O V I E S T A R P L A N E T ♥

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Om ett piller skulle kunna ge dig något av detta, vad skulle du då välja? ;) ♥
 Pengar
 Lycka
 Kärlek
 Tur

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bakgrund

muspekare mustach

White Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards