mspswag

Alla inlägg den 5 juni 2013

Av !! Josse !! & Wollycool - 5 juni 2013 21:38

Hej! ♥


Gladis c:

Upptäckte just en sak..!
Igår hade vi hela 22 unika läsare...

och idag (NU)... 33!!  

AMAZING!   

Så... 33 unika läsare, och INGA kommentarer?
Kanske skulle det vara lite kul om NÅGON levande människa skulle kunna kommentera.

Då kanske bild på mig kommer upp på bloggen?  


 

Av !! Josse !! & Wollycool - 5 juni 2013 17:43

HEEEJ!, SAKNAT MIG?

HAHAHHA, nej men.. aa, jag sitter och dricker burn här i stan .. coolt va?   

 

Mitt förra inlägg typ försvann o.o HAHHA. Så aa. c: Jag älskar min shorts.   

Men kommer blogga mer i kväll, när jag kommer hem.   

   


Av !! Josse !! & Wollycool - 5 juni 2013 16:54













Hej! ♥


Jag tycker att Wolly också borde blogga lite!
Tycer inte ni också det?  

Men jag kände för att blogga... hahah så misslyckat.

Men... JUSTE.

Förra helgen var jag med min kompis Wilma som bor inne i stan, haha 

Älskade Wilma ♥

Och snart så ska hon ha brännbollsfest men mig och några andra polare.

Vi ska spela brännboll (såklart), äta och förmodligen BADA!! ♥ 

Haha, kommer bli jättekul ♥


MIIIIIN BEN&JERRY GLASS SOM VI ÅT NÄR VI VAR, HIHIHIHI  



 



Den var... asgod ♥

   

Av !! Josse !! & Wollycool - 5 juni 2013 14:57

Hej ♥


Jag har funderat på att lägga ut en bild på mig... (irl)

Det beror på...

Jag är lite osäker, eftersom att oftast blir man mobbad för sitt utseende på msp...

Men asså... jag tänker INTE säga hur gammal jag är, ni måste gissa i så fall.

Har inte mycet mer att säga... 

Det är bra att läsarna inte sjunker, det håller sig stadigt!

Hoppas det fortsätter så, och kanske slåt vi besökarrekord? 

Hade varit kul ♥


Nä men ses alla fina :)


 

Av !! Josse !! & Wollycool - 5 juni 2013 13:33

Lyssna på låtarna innan du pausar och stänger ner bloggen! 




♥LOVE♥


 




Av !! Josse !! & Wollycool - 5 juni 2013 12:13

Hej! 

Idag slutade jag 12 när jag egentligten ska sluta 3. HIHIIH   

Så nu är jag ledig torsdag och fredig.   <--- HAHHA SÅ SÖT BJÖRN.  

Ask.fm/GrisTindra ~ Fråga gärna något, har typ sk't tråkigt DD:   

 

Presentation


Two Best Friends!
M O V I E S T A R P L A N E T ♥

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Om ett piller skulle kunna ge dig något av detta, vad skulle du då välja? ;) ♥
 Pengar
 Lycka
 Kärlek
 Tur

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

bakgrund

muspekare mustach

White Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards